2021 m. liepos 17 d., šeštadienis

Tvenkinio žibintas

Uždek man tvenkinio žibintą,

Kad jį net žuvys užuostų,

Kad jis švelniai pakutentų

Net lyno nosį.

Nes tamsos kamuolys

Yra per tirštas,

Nes vis sunkiau užčiuopti

Įtekančius upokšnius

Kūno šulinio tvankybėje.

Uždek man tvenkinio žibintą,

Įskraidink į sielą jonvabalį,

Pakeisk perdegusias lemputes,

Įpūsk į jas olimpinę ugnį,

Viltį…

Aš tą vabalėlį, pažadu,

Paversiu asmeniniu žibintininku,

Kad prigęsęs miestas

Palaipsniui vėl pražystų.

Uždek man tvenkinio žibintą

Suledėjusiame nejautros kosmose,

Kad tarp abejingų žvaigždžių,

Bejausmių dangaus kūnų

Ištirptų šviesmečiai,

Kad širdį vėl galėčiau

Apsiraizgyti

Begalinių kibirkščių

Girliandomis…

Uždek man tvenkinio žibintą –

Apie saulę pamąstysim paskui.

Nerijus Laurinavičius

2021-07-17

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą